Područna služba
U područnim službama Zavoda obavljaju se sljedeći poslovi:
-
rješavanje u prvom stupnju o pravu na mirovinsko osiguranje, pravima i obvezama iz mirovinskog osiguranja i pravu na doplatak za djecu
-
rješavanje u prvom stupnju o pravima iz mirovinskog osiguranja primjenom ugovora o socijalnom osiguranju s Republikom Austrijom, Bosnom i Hercegovinom, SR Jugoslavijom (Republikom Srbijom i Republikom Crnom Gorom), Republikom Makedonijom, SR Njemačkom i Republikom Slovenijom
-
rješavanje o pravima u prvom stupnju iz mirovinskog osiguranja primjenom pravnih propisa Europske unije
-
poslovi medicinskog vještačenja u prvom stupnju za područne službe, područne urede i Ured za provedbu međunarodnih ugovora o socijalnom osiguranju i pravnih propisa Europske unije
-
pružanje stručne pomoći pri ostvarivanju prava iz mirovinskog osiguranja i prava na doplatak za djecu
-
poslovi nadzora i instruktaže nad radom područnih ureda
-
imovinskopravni poslovi
-
poslovi zastupanja u vezi s upravnim sporovima
-
provedba postupka javne nabave do svote utvrđene općim aktom Zavoda
-
poslovi osiguranja informatičke podrške poslovnom sustavu i poslovi mikrografske obrade
-
drugi poslovi utvrđeni zakonom i općim aktom iz članka 14. Statuta
-
provedba mirovinskog osiguranja osiguranika i obveznika doprinosa
-
provjeravanje poslovnih knjiga, financijske dokumentacije i drugih evidencija obveznika doprinosa radi kontrole podataka koji služe za ostvarivanje prava
-
poslovi informatičke podrške.
Navedeni poslovi obavljaju se:
- u Područnoj službi u Osijeku za područje Osječko-baranjske županije
- u Područnoj službi u Rijeci za područje Primorsko-goranske županije
- u Područnoj službi u Splitu za područje Splitsko-dalmatinske županije
- u Područnoj službi u Varaždinu za područje Varaždinske županije i
- u Područnoj službi u Zagrebu za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba.
U područnoj službi Zavoda predstojnik:
• organizira i vodi obavljanje poslova područne službe
• odgovara za ukupnost poslovanja područne službe kojom rukovodi.