„INFO DAN HZMO-a“ u Puli

 
 
Slika šatora i zgrade Područne službe HZMO-a u Puli U četvrtak, 6. svibnja 2010., u tjednu obilježavanja grada Pule, održan je „INFO DAN HZMO-a“.
Pod sloganom „Mirovinsko među građanima“ Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Područna služba u Puli, zajedno s medijskim partnerom Radio Pulom, na Trgu Portarata u posebno označenom šatoru s više pultova, u vremenu od 10.00 do 16.00 sati predstavio je e-usluge Zavoda unutar „Korisničke stranice“ koja se nalazi na internetskoj stranici Zavoda www.mirovinsko.hr.
Predstavnici Zavoda su građanima Pule odmah izdavali i korisničko ime i lozinku potrebnu za pristup „Korisničkim stranicama“ kako bi te usluge ubuduće mogli koristiti preko interneta iz svoga doma. Tijekom akcije, u samo 4 sata više od 150 građana Pule zatražilo je i dobilo korisničko ime i lozinku što je povećalo broj korisnika e- usluga Zavoda na području Istarske županije gotovo za trećinu. Građani su također odmah mogli, primjerice, provjeriti je li ih poslodavac prijavio na mirovinsko osiguranje, pogledati prezentaciju e-usluga Zavoda, te dobiti letke i brošure, kao i odgovore na pitanja  u vezi s ostvarivanjem prava iz mirovinskog osiguranja. Ovu priliku, tijekom šetnje po Trgu Portarata za prekrasnog sunčanog dana iskoristilo je još 300-tinjak građana.
 
 (Gradonačelnik Pule Boris Miletić i predstojnik Područne službe HZMO u Puli Ivan Pletikos)
Akciju Zavoda došao je pozdraviti i gradonačelnik Pule Boris Miletić.
„Spustivši se ovih nekoliko stepenica iz zgrade Zavoda na trg, među građane, Zavod je napravio velik iskorak. Za ovakvu otvorenosti i pristupačnost zaslužio je sve pohvale i priznanje. Tako bi trebale postupiti i sve druge javne institucije“naglasio je.
Gradonačelnika Miletića, goste i prisutne građane Pule u ime domaćina, pozdravio je Ivan Pletikos, predstojnik Područne službe HZMO-a u Puli i glavni inicijator i organizator info dana HZMO-a, a u ime Mile Rukavine, ravnatelja Zavoda, i u svoje osobno ime gradonačelnika je pozdravila Ljiljana Marković, pomoćnica ravnatelja Sektora provedbe međunarodnih ugovora o socijalnom osiguranju.
Pletikos, Marković, Miletić i SpetićPletikos je naglasio da je Info dan HZMO-a u Puli, sam još jedan korak u otvaranju stručne službe Zavoda javnosti i izgradnji Zavoda kao moderne javne ustanove na najvišoj europskoj razini. Zavod ima za cilj pružati osiguranicima cjelovite i kvalitetne usluge u optimalnim rokovima, uz što manje troškova. Za ostvarivanje tog cilja koristimo suvremenu tehnologiju i informatizaciju, pazeći pritom na ažurnost i kvalitetu usluge koju pružamo i osiguranicima i umirovljenicima.
Ljiljana Marković se ujedno zahvalila u ime Zavoda građanima i Radiju Puli te izrazila zadovoljstvo što se u tjednu kada Grad slavi svoj dan i HZMO mogao uključiti i ponuditi građanima informacije koje možda nemaju i to na jedan manje službeni način.
 
Među prvim posjetiteljima „Info dana HZMO-a“ bili su Andrija Rebrović, odvjetnik u mirovini i Tulio Perssi, profesor u mirovini. „Drago nam je da ste priredili ovakav događaj,“ rekli su.
„Iako sam u mirovini“, naglasio je Andrija Rebrović, „pratim novosti s područja mirovinskog osiguranja, jer i dalje pomažem mlađim članovima svoje obitelji“.
Jedan od prvih građana koji je zatražio pin i lozinku bio je Salkan Avdić:“Zatražio sam pin i lozinku jer želim pratiti što je s mojim zahtjevom za invalidsku mirovinu“, rekao je. „Zahtjev sam podnio u ožujku i rekli su mi da će rješenje stići uskoro, krajem ovog tjedna“.
Blanka Kupres: je došla po pin i lozinku kako bi mogla pristupiti svojim podacima . „Korištenje e-usluga Zavoda ujedno će mi dobro doći u mom poslu, vođenju knjigovodstvenog servisa. Ovo je odlična akcija. Preporučit ću korisničke stranice Zavoda i svojim klijentima".
I Smilja Remetić je došla po korisnički ime i lozinku. „O akciji sam pročitala u Glasu Istre“, rekla je. „Imam godine za prijevremenu mirovinu i želim provjeriti podatke o stažu i plaći posebice zato što sam 23 godine radila u Merkantu, firmi koja je otišla u stečaj“.
 
 
e-usluge  na „Korisničkim stranicama“
Nakon pribavljanja odgovarajućeg korisničkog imena i lozinke, korisnik može

Interes građana za  dobivanjem korisničkog imena i lozinke nije jenjavao...- saznati u kojoj je fazi rješavanja zahtjev poslan Zavodu,
- pregledati podatke o prijavi-odjavi na mirovinsko osiguranje, te podatke o stažu i plaći
- uz uvid i provjeru osobnih podataka može obavijestiti Zavod o skorom odlasku u mirovinu radi prethodnog kompletiranje podataka, što će u konačnici skratiti vrijeme potrebno za ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja 
-  poslati i zahtjev za besplatni informativni izračun mirovine kao i pregledati izračun već sutradan.