Uredsko - nema podataka za korisnika
Pod ovim osobnim brojem nisu nađeni nikakvi podaci u bazi podataka uredskog poslovanja HZMO-a. Razlozi zbog kojih nema podataka mogu biti sljedeći:- predali ste podnesak unutar nekoliko posljednjih dana koji još nije evidentiran u našoj bazi podataka. U tom slučaju molimo provjerite stanje ponovno za nekoliko dana.
- niste predali nikakav zahtjev, dokumentaciju ili drugi podnesak u HZMO-u.
- niste podnosili nikakav zahtjev HZMO-u nakon uspostavljanja baze podataka uredskog poslovanja u HZMO-u. Podatke koji su bili prije toga evidentirani nismo u mogućnosti prikazati na web stranicama.
- ako vam je bio u HZMO-u dodijeljen privremeni evidencijski (osiguranički) broj, postoji mogućnost da vam je u međuvremenu pronađen vaš osobni broj ili vam je dodijeljen trajni osobni broj. U tom slučaju dostavit ćemo vam novi osobni broj. Ako te podatke ne dobijete u roku od nekoliko dana, molimo da se ponovno obratite našem uredskom poslovanju.
Sva pitanja koja eventualno imate, možete postaviti na ovim web stranicama u rubrici Pitanja, a radnim danom od 8,00-16,00 sati možete nazvati info telefone Zavoda +3851/45-95-011 i+3851/45-95-022 ili se obratiti savjetnicima za stranke u Središnjoj službi ili u najbližoj područnoj službi / područnom uredu.