...

Dobrodošli na stranice elektroničkog poslovanja Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

E-prijave korisnicima omogućavaju prijave/odjave na mirovinsko osiguranje, prijave o promjeni statusa tijekom osiguranja, prijave o početku/prestanku poslovanja obveznika doprinosa kao i promjenama podataka obveznika doprinosa

Sustav nije detektirao važeći poslovni certifikat potreban za prijavu u sustav.
Molimo kliknite na "Korisničke upute" za pomoć oko tehničkih preduvjeta i procedure registracije.
Klikom na "Pristupni list" možete se registrirati za korištenje usluge ili za to opunomoćiti drugu osobu koja posjeduje poslovni certifikat.

Obveznik (poslodavac) je dužan Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje dostaviti prijavu o početku osiguranja najranije 8 dana prije početka rada, a najkasnije prije samog početka rada. Nakon uspostavljanja prijave, obveznik preuzima potvrdu u elektroničkom (PDF) obliku (ako je Zavodu dostavio e-prijavu). Potvrda služi kao dokaz nadležnim tijelima da je prijava uspostavljena u zakonskom roku.

Poštovani korisnici sustava e-prijava Zavoda,
zbog ažuriranja sigurnosnih postavki sustava e-prijava, od 1.9.2020. bit će isključena podrška za TLS 1.0 i 1.1 protokole. Slijedom ove izmjene sustavu će se moći pristupati samo s novijim operativnim sustavima i internet preglednicima.
Bit će podržani minimalno Windows 7, noviji Linux i macOS operativni sustavi te minimalno Chrome 31, IE 11, Edge 79, Firefox 27 i Safari 9 preglednici. Molimo da u skladu s time planirate svoje aktivnosti u vezi s podnošenjem prijava.
Zahvaljujemo na razumijevanju.


Tehnički preduvjeti

Tehnički preduvjeti

Na računalu je potrebno imati instaliran operativni sustav Windows ili Linux, Internet Explorer ili Google Chrome preglednik, Java programsku podršku i Acrobat Reader preglednik PDF dokumenata

Više »

Korisničke upute

Korisničke upute

Molimo Vas da prije korištenja usluge e-prijave obavezno pročitate upute za korištenje usluge u kojima je detaljno opisan tijek poslovnog procesa, popunjavanje e-prijava i način rješavanja tehničkih problema

Više »

Kontakti

Kontakti

Kliknite za prikaz kontakt podataka referenata/referentica nadležne i ostalih područnih službi/ureda HZMO koje je moguće kontaktirati vezano za tehničke probleme u radu sa sustavom, popunjavanje, slanje i korekciju prijava

Više »

Problemi kod prijave

Problemi kod prijave

Ako imate problema s prijavom u sustav (sustav ne može detektirati vaš certifikat, nemate definirana ovlaštenja za pristup), ovdje možete pogledati kako riješiti najčešće probleme koji se javljaju prilikom pokušaja prijave

Više »



Svi obveznici s više od 3 osiguranika su od 1. travnja 2014. dužni prijave/odjave na mirovinsko osiguranje podnositi isključivo elektroničkim putem. Svi obveznici s 3 i manje osiguranika nisu u obvezi, ali mogu također koristiti navedenu uslugu i podnositi prijave/odjave elektroničkim putem.

Korisnički računi postojećih korisnika sustava e-prijava prenose se u novi sustav te se ne trebaju ponovo registrirati. Novi korisnici popunjavanjem pristupnog lista mogu otvoriti korisnički račun, te ga ovjerenog, zajedno s potrebnom dokumentacijom, predati na šalter najbliže područne službe/ureda Zavoda.

Korisnici koji posjeduju poslovni certifikat priznatog izdavatelja, a ujedno su i ovlaštene osobe za zastupanje obveznika doprinosa, pristupni list mogu potpisati i predati elektroničkim putem, bez potrebe odlaska na šalter.

Uslugu mogu koristiti samo oni korisnici koji imaju kvalificirani poslovni certifikat. Obveznik može na zakonom predviđen način ovlastiti osobu koja posjeduje kvalificirani certifikat da Zavodu u njegovo ime i za njegov račun uspostavlja i potpisuje naprednim elektroničkim potpisom elektroničke prijave.

Ako je poslovni subjekt koji se registrira za uspostavu e-prijava različit od obveznika uspostave prijava na mirovinsko osiguranje nije moguća brza registracija u sustav e-prijave, već poslovni subjekt mora registraciju za uspostavu e-prijava obaviti dolaskom na šalter Zavoda s priloženim popunjenim Pristupnim listom i priloženom punomoći obveznika kojom ga obveznik ovlašćuje za uspostavu e-prijava.

Obveznik može, na zakonom predviđen način, ovlastiti osobu (ili knjigovodstveni servis) koja posjeduje kvalificirani certifikat, da Zavodu u njegovo ime i za njegov račun, uspostavlja i naprednim elektroničkim potpisom potpisuje elektroničke prijave.

Dodatne informacije možete dobiti preko info telefona Zavoda 01 45 95 011 ili 01 45 95 022, radnim danom od 8,00 do 16,00 sati.