Obveznik (poslodavac) je dužan Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje dostaviti prijavu o početku osiguranja najranije 8 dana prije početka rada, a najkasnije prije samog početka rada. Nakon uspostavljanja prijave, obveznik preuzima potvrdu u elektroničkom (PDF) obliku (ako je Zavodu dostavio e-prijavu). Potvrda služi kao dokaz nadležnim tijelima da je prijava uspostavljena u zakonskom roku.
Poštovani korisnici sustava e-prijava Zavoda,
zbog ažuriranja sigurnosnih postavki sustava e-prijava, od 1.9.2020. bit će isključena podrška za TLS 1.0 i 1.1 protokole.
Slijedom ove izmjene sustavu će se moći pristupati samo s novijim operativnim sustavima i internet preglednicima.
Bit će podržani minimalno Windows 7, noviji Linux i macOS operativni sustavi te minimalno Chrome 31, IE 11, Edge 79, Firefox 27 i Safari 9 preglednici.
Molimo da u skladu s time planirate svoje aktivnosti u vezi s podnošenjem prijava.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Na računalu je potrebno imati instaliran operativni sustav Windows ili Linux, Internet Explorer ili Google Chrome preglednik, Java programsku podršku i Acrobat Reader preglednik PDF dokumenata
Molimo Vas da prije korištenja usluge e-prijave obavezno pročitate upute za korištenje usluge u kojima je detaljno opisan tijek poslovnog procesa, popunjavanje e-prijava i način rješavanja tehničkih problema
Kliknite za prikaz kontakt podataka referenata/referentica nadležne i ostalih područnih službi/ureda HZMO koje je moguće kontaktirati vezano za tehničke probleme u radu sa sustavom, popunjavanje, slanje i korekciju prijava
Korisnički računi postojećih korisnika sustava e-prijava prenose se u
novi sustav te se ne trebaju ponovo registrirati. Novi korisnici
popunjavanjem pristupnog lista mogu otvoriti korisnički račun, te ga
ovjerenog, zajedno s potrebnom dokumentacijom, predati na šalter
najbliže područne službe/ureda Zavoda.
Korisnici koji posjeduju poslovni certifikat priznatog izdavatelja, a ujedno su i ovlaštene osobe za
zastupanje obveznika doprinosa, pristupni list mogu potpisati i
predati elektroničkim putem, bez potrebe odlaska na šalter.
Uslugu mogu koristiti samo oni korisnici koji imaju kvalificirani
poslovni certifikat. Obveznik može na zakonom predviđen način
ovlastiti osobu koja posjeduje kvalificirani certifikat da Zavodu u
njegovo ime i za njegov račun uspostavlja i potpisuje naprednim
elektroničkim potpisom elektroničke prijave.
Ako je poslovni subjekt koji se registrira za uspostavu e-prijava
različit od obveznika uspostave prijava na mirovinsko osiguranje nije
moguća brza registracija u sustav e-prijave, već poslovni subjekt
mora registraciju za uspostavu e-prijava obaviti dolaskom na šalter
Zavoda s priloženim popunjenim Pristupnim listom i priloženom
punomoći obveznika kojom ga obveznik ovlašćuje za uspostavu
e-prijava.
Obveznik može, na zakonom predviđen način, ovlastiti osobu (ili
knjigovodstveni servis) koja posjeduje kvalificirani certifikat, da
Zavodu u njegovo ime i za njegov račun, uspostavlja i naprednim
elektroničkim potpisom potpisuje elektroničke prijave.
Dodatne informacije možete dobiti preko info telefona Zavoda 01
45 95 011 ili 01 45 95 022, radnim danom
od 8,00 do 16,00 sati.