Poslovanje HZMO-a za vrijeme epidemije COVID-19
Preskočite na glavni sadržaj
Infocentar Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

Vijesti

Vizual prikazuje zaposlenike Infocentra HZMO-a

Infocentar Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

22.10.2020.

Uloga Infocentra Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje je korisnicima pružiti brzu, kvalitetnu i točnu informaciju putem telefona i e-pošte.

Preteča današnjeg Infocentra HZMO-a je Pozivni centar koji je započeo s radom prije 17 godina, 1. siječnja 2003. i Otvoreni telefon koji je započeo s radom 2004. godine, u Središnjoj službi HZMO-a u Zagrebu, na adresi Mihanovićeva 3.

Danas, na istoj adresi, u Uredu za odnose s javnošću ustrojen je Infocentar u kojem se odvija komunikacija s korisnicima koja obuhvaća odgovore na upite putem infotelefona (4595-011 i 4595-022) i upite pristigle putem web obrasca.

U Infocentru HZMO-a u 2019. odgovoreno je na 43 945 upita putem infotelefona i 18 578 upita putem web-obrasca.

U razdoblju od 1. siječnja 2020. do 30. rujna 2020. odgovoreno je na 48 043 poziva korisnika putem infotelefona i poslano ukupno 15 119 e-poruka.

Od nedavno agenti Infocentra koriste aplikaciju HZMO Live koja omogućava suvremeni pristup u radu s korisnicima.

Cijenimo i poštujemo svoje osiguranike i korisnike i rado ćemo odgovoriti na sve vaše upite jer smo Uvijek vama na usluzi.
Podijelite povratne informacije
Uspješno ste ispunili anketu. Hvala Vam!
Molimo Vas ispunite sva polja.
Jeste li pronašli informacije koje ste tražili?
Kako biste ocijenili web stranicu?
1
2
3
4
5
Vaš komentar
Podijelite sa nama svoje mišljenje o ovoj stranici i pomozite nam da je poboljšamo. Ne ostavljajte osobne podatke.
Spremi